2. januar 2014

Velkommen til et nyt år med tegneserier

Så er vi trådt ind i 2014 og vel mødt i dette nye år. Jeg håber, at I alle må få et Godt læseår og at I må få læst rigtig mange gode Disney-tegneserier i det år, der nu er begyndt.
Det gamle år bød på en genoptagelse af denne blog efter lang tids pause, men jeg håber på nu at kunne fortsætte og i hvert fald støt kunne komme med Ugens Anbefaling, hvor jeg peger på en god historie, og ellers fortælle hvad jeg har lyst til fra de skønne Disney-universer. Velkommen til at se mine indlæg om Anders AndBongoFedtmule og Chip og Chap, som en nytårsspøg et indlæg om de figurer, jeg ikke kan lide.
Jeg hører til den generation, hvor Barks er den store, men jeg kan også godt anse andre tegnere for gode udover ham. Jeg tænker da med uregelmæssige mellemrum at præsentere nogle tegnere og forfattere i det kommende år, men også nogle figurer. Velkommen til at se mit indlæg om nogle forfattere af Disney-historier.
Håber vi ses on-line rigtig mange gange.
Godt nytår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid da gerne en kommentar, hvis du har spørgsmål - ja, endda tilføjelser er velkomne.